7.30 - 8.05 - Ранкова зустріч дітей, ігри.
Індивідуальне спілкування.
8.05 - 8.15 - Ранкова гімнастика (в спортивному залі).
8.15 - 8.25 - Підготовка до сніданку.
8.25 – 8.45 - Сніданок.
8.45 - 9.00 - Ігри. Підготовка до організованої
діяльності дітей.
9.00 - 10.30 - Освітньо-виховна робота
(колективна та індивідуальна робота).
10.30 - 10.40 - Підготовка до прогулянки.
10.40 - 12.15 - Прогулянка.
12.15 - 12.20 - Повернення з прогулянки.
12.20 - 12.30 - Підготовка до обіду.
12.30 - 12.50 - Обід.
12.50 - 13.00 - Підготовка до сну.
13.00 - 15.00 - Денний сон.
15.00 -15.10 - Гігієнічна гімнастика після денного сну.
15.10 - 15.20 - Профілактичні заходи.
15.20 - 15.30 - Самостійні ігри дітей.
15.30 - 16.00 - Організована діяльність дітей в
16.00 - 16.10 - Підготовка до підвечірку.
16.10 - 16.30 - Підвечірок.
16.30 - 16.45 - Підготовка до прогулянки.
16.30 - 18.00 - Прогулянка. Самостійна діяльність.
Індивідуальна робота з дітьми.
Співпраця із сім’єю.
Повернення до дому.
Інтегрована діяльність.
1. Сенсорно-пізнавальна, предметно-практична, конструктивна діяльність. Робота в зошитах.
2. Ознайомлення з предметним світом, мовлення/словникова робота.
3. Рухова активність з фізичного розвитку 10.10
Ігрова діяльність:
- Сюжетно-рольові ігри 1,3 т.
– Дидактичні ігри, будівельні, ігри з піском, водою 2 т.
– Вечір розваг 4 т.
1. Мовленнєва діяльність.
Корекційна діяльність учителя-логопеда/звукова культура мовлення, підготовка руки до письма. 2. Художньо-продуктивна діяльність:
- Ліплення
3. Музична діяльність – 10.10
– Рухова активність на прогулянці. Дитячий туризм або ігри в сухому басейні – 11.20
– Безпека життєдіяльності 1,3 т.
-Основи екологічної культури 2,4 т.
Інтегрована діяльність.
1. Мовленнєва діяльність.
– Зв’язне мовлення 1,3 т
– Художня література 2,4 т.
2. Рухова активність з фізичної культури – 09.40 3. Ознайомлення з природним довкіллям, художня практична діяльність/малювання – 10.10
– Формування основ духовно-моральних якостей 1,3 т.
- Основи правової культури 2, 4 т.
1. Художньо-продуктивна діяльність:
- Аплікація – 09.00
2.Мовленнєва діяльність. Корекційна діяльність учителя-логопеда/зв’язне мовлення, підготовка руки до письма. 3. Музична діяльність – 10.10
– Рухова активність на прогулянці/фізичні вправи, спортивного характеру – 11.20
- Здоров’я та хвороби 1,3 т.
- Гігієнічна діяльність 2 т.
- Статева ідентифікація та диференціація 3 т.
– Здоров’я та хвороби 4 т.
1. Мовленнєва діяльність/граматична правильність мовлення. Підготовка руки до письма.
2. Логіко-математична, дослідницька діяльність. Робота в зошитах.
3. Народознавство – 10.10
– Рухова активність на прогулянці/фізичні комплекси – 11.20
- Навички орієнтовані на сталий розвиток 1,3 т.
– Праця в куточку природи 2 т.
– Художня праця 4 т.