7.30 - 8.10 - Ранкова зустріч дітей, ігри.
Індивідуальне спілкування.
8.10 - 8.15 - Ранкова гімнастика (в музичному залі).
8.15 - 8.20 - Підготовка до сніданку.
8.20 – 8.45 - Сніданок.
8.45 - 9.00 - Ігри. Підготовка до організованої
діяльності дітей.
9.00 - 10.00 - Освітньо-виховна робота
(колективна та індивідуальна робота).
10.00 - 10.20 - Підготовка до прогулянки.
10.20 - 12.00 - Прогулянка.
12.00 - 12.10 - Повернення з прогулянки.
12.10 – 12.20 - Підготовка до обіду.
12.20 – 12.45 - Обід.
12.45 – 13.00 - Підготовка до сну.
13.00 - 15.00 - Денний сон.
15.00 -15.05 - Поступовий підйом.
15.05 – 15.15 - Гігієнічна гімнастика після денного сну.
15.15 – 15.20 - Профілактичні заходи.
15.20 - 15.30 - Самостійні ігри дітей.
15.30 - 15.45 - Організована діяльність дітей
15.45 – 16.00 - Підготовка до підвечірку.
16.00 – 16.20 - Підвечірок.
16.20 - 16.30 - Підготовка до прогулянки.
16.30 – 18.00 - Прогулянка. Самостійна діяльність.
Співпраця із сім'єю. Повернення до дому.
Інтегрована діяльність. 1. Сенсорно- пізнавальна, предметно-практична, конструктивна діяльність. Робота в зошитах.
2Рухова активність з фізичної культури – 09.40.
3. Мовленнєва діяльність. – Зв’язне мовлення 1,3т. – Художня література 2,4т.
Ігрова діяльність: - Сюжетно-рольові ігри 1,3т. – Дидактичні ігри, будівельні, ігри з піском, водою 2т.
–Вечір розваг 4т.
Інтегрована діяльність. 1. Ознайомлення з предметним світом, мовлення / словникова робота. 2. Художньо-продуктивна діяльність. – Музична діяльність - 09.30 3.Художньо-продуктивна діяльність. Малювання – 10.10.
- Рухова активність на прогулянці. Дитячий туризм або ігри в сухому басейні – 11.00.
– Безпека життєдіяльності 1,3т.
-Основи екологічної культури 2,4т.
1. Рухова активність з фізичного розвитку – 09.00.
2. Логіко – математична, дослідницька діяльність. Робота в зошитах.
3. Народознавство – 10.20.
–Формування основ духовно-моральних якостей 1,3т.
- Основи правової культури 2, 4т.
Інтегрована діяльність.
- Ознайомлення з природним довкіллям, мовлення (граматична правильність мовлення). 2.Художньо-продуктивна діяльність.
– Музична діяльність 09.30.
3. Художньо - продуктивна діяльність. Аплікація 10.10.
- Рухова активність на прогулянці /фізичні вправи з елементами спортивних ігор 11.00
– Здоров’я та хвороби 1т.
- Гігієнічна діяльність 2т.
- Статева ідентифікація та диференціація 3т.
– Здоров’я та природа 4т.
1.Моленнєва діяльність \ звукова культура мовлення. Підготовка руки до письма.
2. Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення.
- Рухова активність на прогулянці / фізичні комплекси 10.40.
-Навички орієнтовані на сталий розвиток 1,3т.
– Праця в куточку природи 2т. – Художня праця 4т.