УЧИТЕЛЬ-ЛОГОПЕД

/Files/images/Люта 4.jpg

ЛЮТА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА

Освіта повна вища,

кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії",

педагогічне звання "старший вчитель",

педагогічний стаж роботи з 1995 року,

на посаді вчителя-логопеда з 1998 року

УЧИТЕЛЬ-ЛОГОПЕД

/Files/images/2022_rk/IMG-8589f0e63df1d1a27e429f5488d7f104-V.jpg

ЗАСІМОВИЧ ІРИНА СЕРГІЇВНА

Освіта повна вища,

кваліфікаційна категорія"спеціаліст другої кваліфікаційної категорії",

педагогічний стаж роботи з 2019 року,

на посаді вчителя-логопеда з 2020 року

УЧИТЕЛЬ-ЛОГОПЕД

/Files/images/2022_rk/DSC_0277.jpg

КАРПЕНКО ІННА АНАТОЛІЇВНА

Освіта повна вища,

кваліфікаційна категорія"спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії",

педагогічний стаж роботи з 1995 року,

на посаді вчителя-логопеда з 2008 року

Напрямки роботи вчителя-логопеда в ЗДО:

1. Своєчасне виявлення порушень розвитку мовлення у вихованців.

2. Діагностичне обстеження дітей.

3. Консультативний супровід педагогів ЗДО №2 та батьків, що виховують дітей з вадами мовлення.

4. Подолання порушень усного мовлення та попередження помилок на письмі.

5. Формування фонетико-фонематичної, лексико-граматичної сторін мови та зв’язного мовлення.

6. Розвиток артикуляційної, загальної, дрібної моторики та просо дики.

Взаємозвязок вчителя - логопеда з вихователями

Чіткий, правильний розподіл обов’язків між вчителем-логопедом та вихователями логопедичної групи, тісна злагоджена співпраця – невід’ємна складова освітнього процесу дошкільного навчального закладу компенсуючого типу.

Вчитель-логопед проводить:

· Діагностику рівня мовленнєвого розвитку дітей,

визначення напряму роботи.

· Розвиток мислення, пам'яті, уваги дошкільнят.

· Корекцію звуковимови.

· Розвиток фонематичного слуху.

· Засвоєння норм лексико-граматичних категорій.

· Навчання зв'язного мовлення, вільному змістовному висловленню.

· Формування мовленнєвого дихання, почуття ритму і виразності мови.

· Корекцію порушень складової структури.

· Розвиток просодики

· Профілактику порушень письма і читання.

· Формування навичок поскладового читання.

· Удосконалення загальної та дрібної моторики.

Отже, цілісна, комплексна корекційно-розвиваюча робота в умовах логопедичної групи неможлива без плідної співпраці вчителя-логопеда та вихователів.

Взаємозв’язок вчителя-логопеда з батьками

Стосунки вчителя-логопеда і батьків з перших днів знайомства мають будуватися на засадах відвертості та взаєморозуміння.

Вчитель-логопед сприяє:

· наданню повної інформації батькам про рівень мовленнєвого розвитку їхньої дитини

· орієнтуванню батьків у видах і причинах мовленнєвих порушень

· проведенню індивідуальних та групових консультації,

семінарів, що сприяють навчальнню методам корекційної роботи в

домашніх умовах,

практикумів, які проходять для батьків у формі "Відкритих занять",

· організації спільної роботи дорослих і дітей,

· відстеженню зацікавленості батьків в усуненні мовленнєвих порушень у дітей

Робота з дітьми

Вчитель-логопед проводить:

· підгрупові заняття (відповідно до рекомендацій міської ПМПК)

· індивідуальні заняття з кожною дитиною

Кiлькiсть переглядiв: 807

Коментарi