2018/2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Картинки по запросу завдання педколективу на новий навчальний рік картинки

ІV засідання педагогічної ради

15.05.2019 року була проведена педагогічна рада з проблеми
"Формування ігрової компетенції дітей дошкільного віку під час сюжетно-рольових ігор"
З педагогами був проведений брейн-ринг «Підвищення ігрової компетентності педагогів: сюжетно-рольова гра в житті дитини», під час якого педагоги підвищили свою майстерність та активізували знання про ігрову діяльність, як провідний вид діяльності дошкільника відповідно до вимог Базового компоненту дошкільного віку та програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». Цей вид роботи з педагогами дав можливість кожному вихователеві проявити творчий підхід до проведення сюжетно-рольових ігор з дітьми, ефективно реалізовувати не лише завдання трудового і морального виховання, а й впливати на такий важливий аспект особистісного розвитку дітей, як соціалізація до життя.

/Files/images/pedrada/4_pedrada/Педрада травень 2019 (13).jpg/Files/images/pedrada/4_pedrada/Педрада травень 2019 (17).jpg/Files/images/pedrada/4_pedrada/Педрада травень 2019 (22).jpg/Files/images/pedrada/4_pedrada/Педрада травень 2019 (39).jpg/Files/images/pedrada/4_pedrada/Педрада травень 2019 (5).jpg/Files/images/pedrada/4_pedrada/Педрада травень 2019 (57).jpg/Files/images/pedrada/4_pedrada/Педрада травень 2019 (44).jpg/Files/images/pedrada/4_pedrada/Педрада травень 2019 (41).jpg/Files/images/pedrada/4_pedrada/Педрада травень 2019 (61).jpg/Files/images/pedrada/4_pedrada/Педрада травень 2019 (7).jpg

ІІІ засідання педагогічної ради

28.02.2019 року в дошкільному закладі проводилась ІІІ засідання педагогічної ради з проблеми

«Забезпечення наступності дошкільної освіти та початкової школи шляхом реалізації діяльнісного підходу до організації освітнього процесу».

На педраді обговорювалась низка завдань :
- ознайомлення із завданнями успішності дитини до умов Нової української школи;
- під час майстер-класу «Використання ігрових технологій в організації освітнього процесу дітей дошкільного та шкільного віку». Діапазон дидактичних посібників, ігор, вправ, логічні завдання, ігрові технології, які активізують у дітей мислення і уяву, пошуково-дослідницьку та експериментальну роботу у розвивальному середовищі.
Педагоги удосконалили свої професійні знання про гармонійний розвиток особистості дитини у період дошкільного дитинства та старту до нового соціального середовища - шкільного життя. Сформували свої уміння щодо забезпечення наступності між суміжними освітніми ланками: заклад дошкільної освіти та нова українська школа.
Розвернули свою творчу майстерність під час виготовлення дидактичних посібників до освітньої лінії за Базовим компонентом, щодо забезпечення формування психологічної зрілості, життєвої компетентності і готовності дітей старшого дошкільного віку до систематичного навчання в Новій українській школі.
/Files/images/vdkrit_zahodi-2019/pedrada-3/Педрада Лютий 2019 (34).jpg/Files/images/vdkrit_zahodi-2019/pedrada-3/Педрада Лютий 2019 (37).jpg/Files/images/vdkrit_zahodi-2019/pedrada-3/Педрада Лютий 2019 (38).jpg/Files/images/vdkrit_zahodi-2019/pedrada-3/Педрада Лютий 2019 (41).jpg/Files/images/vdkrit_zahodi-2019/pedrada-3/Педрада Лютий 2019 (48).jpg/Files/images/vdkrit_zahodi-2019/pedrada-3/Педрада Лютий 2019 (49).jpg/Files/images/vdkrit_zahodi-2019/pedrada-3/Педрада Лютий 2019 (52).jpg/Files/images/vdkrit_zahodi-2019/pedrada-3/Педрада Лютий 2019 (58).jpg/Files/images/vdkrit_zahodi-2019/pedrada-3/Педрада Лютий 2019 (61).jpg/Files/images/vdkrit_zahodi-2019/pedrada-3/Педрада Лютий 2019 (65).jpg/Files/images/vdkrit_zahodi-2019/pedrada-3/Педрада Лютий 2019 (73).jpg/Files/images/vdkrit_zahodi-2019/pedrada-3/Педрада Лютий 2019 (88).jpg

ІІ засідання педагогічної ради

«Розвиток та розширення мовленнєво-комунікативної компетентності у дітей дошкільного віку»

29 листопада 2018 року в дошкільномунавчальному закладі відповідно до річного плану роботи проведено ІІ засідання педагогічної ради з проблеми
«Розвиток та розширення мовленнєво-комунікативної компетентності у дітей дошкільного віку»

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1.Про виконання рішень попередньої педради.

2.Про формування мовленнєво –комунікативної компетентності методом багатоканаль-

ної діяльності та засобами пейзажного живопису «Мальовнича Україна»

(картини художників Білоцерківщини (електронна презентація) у дітей старшого

дошкільного віку

3.Майстер-клас «Робота з репродукціями художніх картин українських художників на заняттях з мовлення» (інноваційні технології).

4.Про результати тематичного вивчення стану роботи з мовленнєвого розвитку «Стан роботи закладу дошкільної освіти з навчання дітей дошкільного віку складати розповіді за картинами українських художників».

5.Виставка - презентація репродукцій картин українських художників з пейзажного розпису «Природа мальовничої України». Освітній матеріал для куточка з художньо – продуктивної діяльності (український колорит для всіх вікових груп).

Педагоги на засіданні педагогічної ради розширили свої професійні знання, удосконалили уміння та навички використання та впровадження в освітній процес з дітьми методи багатоканальної діяльності та засоби пейзажного живопису «Мальовнича Україна»; більш ширше і глибше ознайомились з різними мовленнєво-комунікативними технологіями.

/Files/images/pedrada/2018_rk/DSC_0065.jpg/Files/images/pedrada/2018_rk/DSC_0051.jpg/Files/images/pedrada/2018_rk/DSC_0043.jpg/Files/images/pedrada/2018_rk/DSC_0020.jpg

/Files/images/pedrada/2018_rk/DSC_0018.jpg

/Files/images/pedrada/2018_rk/DSC_0017.jpg

/Files/images/pedrada/2018_rk/DSC_0007.jpg/Files/images/pedrada/2018_rk/DSC_0004.jpg

/Files/images/pedrada/2018_rk/DSC_0002.jpg

І засідання педагогічної ради

31 серпня 2018 року в дошкільному навчальному закладі №2 "Берегиня" відбулось засідання педагогічної ради з проблеми

«Модернізація освітньої діяльності в умовах формування україноцентричного контенту в дошкільній освіті "

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1.Про створення умов для модернізації освітньої діяльності в умовах україноцентричного контенту в дошкільній освіті.

2.Про програмно-методичне забезпечення організації навчально-виховного процесу в 2018/2019 навчальному році. Презентація освітніх програм.

3.Обговорення плану роботи на 2018/2019 навчальний рік

4.Підготовка груп до нового навчального року. Результати огляду-конкурсу «Найкраща група».

5.Виставка новинок методичної літератури та навчальних посібників

/Files/images/pedrada/2018_rk-2/День міста вересень 2018 (12).jpg/Files/images/pedrada/2018_rk-2/День міста вересень 2018 (13).jpg/Files/images/pedrada/2018_rk-2/День міста вересень 2018 (14).jpg

Анимашки Линии

Кiлькiсть переглядiв: 295

Коментарi