2024-02-22
Оновлений Базовий компонент дошкільної освіти містить у собі освітній напрям «Мовлення дитини. Основи грамоти», що передбачає формування мовленнєвої компетентності дитини у площині опанування нею основами грамоти, а саме – здатності до фонематичного сприйняття, звукового аналізу елементів мови, готовність до письма.
З огляду на це, досить гарною для розв’язання вищезазначених питань є авторська методика кандидата педагогічних наук Л. Шелестової «Розвивальне читання для дошкільнят», яка передбачає не лише навчання дітей дошкільного віку читанню, а й розвиток мислення, мовлення, уяви, чуттєвої сфери, дрібної моторики, уявлень про навколишній світ тощо.
У рамках обміну досвідом серед педагогів закладу дошкільної освіти №2 «Берегиня» 22.02. 2024 було проведено ІІІ засідання педагогічної ради з проблеми: «Удосконалення навичок читання за авторською методикою
Л. Шелестової «Розвивальне читання для дошкільнят» як варіативної складової Базового компонента дошкільної освіти за освітнім напрямом «Мовлення дитини».
Співавтор програми, директор Білоцерківського ЗДО №2 «Берегиня» Кроха З.І. презентувала присутнім Програму «Розвивальне читання для дошкільнят» за методикою Л.В. Шелестової, ознайомила з її метою та завданнями.
Вихователь-методист Петровська Н.А. провела з педагогами Брейн-ринг «Використання інноваційних посібників та ігор за методикою Л. Шелестової в гуртковій роботі з дітьми», під час якого обговорили актуальні питання щодо формування відповідних умінь і навичок злитого читання та інтересу до нього за даною методикою; розширення уявлень про навколишній світ; розвитку мовленнєво-творчих та інтелектуальних здібностей, логічного мислення; удосконалення артикуляції звуків та автоматизації їх вимови у складах, словах, фразах.
Практичний психолог Слободянюк І.М. проінформувала педагогів про вплив нейрогімнастики на розвиток психічних процесів та дрібної й загальної моторики дитини, що є запорукою підготовки мозку дитини до успішного опановування читанням, письмом, рахунком; виховання волі дитини; підвищення її пізнавальної мотивації; розвитку інтелектуальної діяльності.
Учасники педради презентували власні авторські інноваційні посібники та дидактичні ігри за методикою Л. Шелестової на влаштованій ними виставці.
Педагоги, які атестуються у 2023/2024 н.р. презентували свої напрацювання за міжатестаційний період.