• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • ІІІ засідання педагогічної ради з проблеми: "Удосконалення навичок читання за методикою Л. Шелестової "Розвивальне читання для малят" як варіативної складової Базового компонента дошкільної освіти за освітнім напрямом "Мовлення дитини"

ІІІ засідання педагогічної ради з проблеми: "Удосконалення навичок читання за методикою Л. Шелестової "Розвивальне читання для малят" як варіативної складової Базового компонента дошкільної освіти за освітнім напрямом "Мовлення дитини"

2024-02-22

Педагогічна рада - Комунальний заклад "Кордишівська гімназія ...

Оновлений Базовий компонент дошкільної освіти містить у собі освітній напрям «Мовлення дитини. Основи грамоти», що передбачає формування мовленнєвої компетентності дитини у площині опанування нею основами грамоти, а саме – здатності до фонематичного сприйняття, звукового аналізу елементів мови, готовність до письма.

З огляду на це, досить гарною для розв’язання вищезазначених питань є авторська методика кандидата педагогічних наук Л. Шелестової «Розвивальне читання для дошкільнят», яка передбачає не лише навчання дітей дошкільного віку читанню, а й розвиток мислення, мовлення, уяви, чуттєвої сфери, дрібної моторики, уявлень про навколишній світ тощо.

У рамках обміну досвідом серед педагогів закладу дошкільної освіти №2 «Берегиня» 22.02. 2024 було проведено ІІІ засідання педагогічної ради з проблеми: «Удосконалення навичок читання за авторською методикою

Л. Шелестової «Розвивальне читання для дошкільнят» як варіативної складової Базового компонента дошкільної освіти за освітнім напрямом «Мовлення дитини».

Співавтор програми, директор Білоцерківського ЗДО №2 «Берегиня» Кроха З.І. презентувала присутнім Програму «Розвивальне читання для дошкільнят» за методикою Л.В. Шелестової, ознайомила з її метою та завданнями.

Вихователь-методист Петровська Н.А. провела з педагогами Брейн-ринг «Використання інноваційних посібників та ігор за методикою Л. Шелестової в гуртковій роботі з дітьми», під час якого обговорили актуальні питання щодо формування відповідних умінь і навичок злитого читання та інтересу до нього за даною методикою; розширення уявлень про навколишній світ; розвитку мовленнєво-творчих та інтелектуальних здібностей, логічного мислення; удосконалення артикуляції звуків та автоматизації їх вимови у складах, словах, фразах.

Практичний психолог Слободянюк І.М. проінформувала педагогів про вплив нейрогімнастики на розвиток психічних процесів та дрібної й загальної моторики дитини, що є запорукою підготовки мозку дитини до успішного опановування читанням, письмом, рахунком; виховання волі дитини; підвищення її пізнавальної мотивації; розвитку інтелектуальної діяльності.

Учасники педради презентували власні авторські інноваційні посібники та дидактичні ігри за методикою Л. Шелестової на влаштованій ними виставці.

Педагоги, які атестуються у 2023/2024 н.р. презентували свої напрацювання за міжатестаційний період.

/Files/images/2023_rk/shelestova/DSC_0010.JPG/Files/images/2023_rk/shelestova/DSC_0013.JPG/Files/images/2023_rk/shelestova/DSC_0017.JPG/Files/images/2023_rk/shelestova/DSC_0019.JPG/Files/images/2023_rk/shelestova/DSC_0022.JPG/Files/images/2023_rk/shelestova/DSC_0025.JPG/Files/images/2023_rk/shelestova/DSC_0032.JPG/Files/images/2023_rk/shelestova/DSC_0039.JPG/Files/images/2023_rk/shelestova/DSC_0042.JPG/Files/images/2023_rk/shelestova/DSC_0047.JPG/Files/images/2023_rk/shelestova/DSC_0048.JPG/Files/images/2023_rk/shelestova/DSC_1114.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 28

Коментарi