Інструктор з фізичної культури

БОЛКУНЕВИЧ Галина Семенівна

Освіта повна вища, педагогічний стаж з 1978 року,

«спеціаліст першої категорії», педагогічне звання «вихователь-методист».

Нагороджена Грамотою управління освіти і науки Білоцерківської міської ради, 2014 р.

Анимашки Линии

Масаж_- це засіб терморегуляції, тактильний подразник, заспокійливий засіб для зняття втоми.

В дошкільному закладі використовуються такі види масажу: масаж за допомогою махрової рукавички або рушника, крапковий масаж, масаж стоп ніг, пальчиковий масаж за допомогою природного та ігрового матеріалу (кілець-еспандерів, каштанів, шишок, наборів пористих губок, кольорових мотків ниток для перемотування, наборів мотузочків, шнурків для розв’язування та зав’язування вузлів, мозаїки для складання).

Використання інноваційних технологій під час фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку в дошкільному навчальному закладі №2 «Берегиня»

«Турбота про здоров’я – це важливий труд педагога. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили».

В.О.Сухомлинський

Здоров’я дитини – це ні з чим незрівнянна цінність. У дошкільному віці закладається фундамент здоров’я та довголіття, витривалості та стійкості дитячого організму. В Законі України «Про дошкільну освіту» окреслено одне з основних завдань дошкільної освіти – це збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини. В змісті дошкільної освіти, який визначено Базовим компонентом передбачено формування основ соціальної адаптації та життєвої компетентності дитини-дошкільника; зазначено, що система дошкільної освіти має забезпечувати: інноваційний характер освітньої діяльності в дошкільному навчальному закладі; використовувати сучасні виховні та навчальні технології; створювати належні умови для педагогічної творчості; вдосконалювати майстерність педагогів.

Виходячи із основних завдань та змісту дошкільної освіти дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №2 «Берегиня» поглиблено працює над проблемою фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми раннього та старшого дошкільного віку з використанням інноваційних технологій.

/Files/images/плавання 5.JPG

/Files/images/плавання.JPG

Виховуючи у дошкільників потребу до здорового способу життя педагогічний колектив дошкільного закладу здійснює свою діяльність за такими напрямками:

- формування у дітей свідомого ставлення до свого здоров’я, вміння визначити свій стан та самопочуття;

- навчання догляду за своїм тілом, навичками надання елементарної допомоги;

- формування елементарних уявлень про природне довкілля;

- формування звички щоденних фізкультурних вправ;

- розвивання уявлення про будову власного тіла, призначення органів.

Відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти інноваційні технології дають змогу проводити оздоровлення дошкільників в цікавих різноманітних формах, які забезпечують: фізичне, соціально-емоційне, духовне, інтелектуальне благополуччя дошкільнят.

Під час формування основ здорового способу життя педагоги дошкільного закладу використовуються сучасні інноваційні технології, а саме:

- Технології збереження та стимулювання здоров'я: стретчинг, ритмопластика, динамічні паузи, рухливі та спортивні ігри, релаксація, технології естетичної спрямованості, гімнастика пальчикова, гімнастика для очей, гімнастика звукова і дихальна, гімнастика бадьорості, гімнастика коригуюча, гімнастика ортопедична. В дошкільному навчальному закладі дітей вчать пра­вильно дихати, правильно рухатися, правильно пити, їсти, оберігати себе, правильно розслаблятись, правильно думати. Значне місце в оздоровчій та відновлювальній роботі посідають дихальні та звукові вправи. Вони плануються в різних режимних процесах та систематично проводяться протягом дня ( на ранковій, гігієнічній гімнастиці, заняттях із різних видів діяльності). Головна мета дихальної гімнастики: навчити дітей правильно дихати носом.

/Files/images/DSC_0035.JPG

/Files/images/плавання 4.JPG

Дошкільники легко оволодівають дихаль­ним оздоровчим комплексом, він є підготовчим етапом для оздоровлювальної системи, який сприятливо впливає на загальний стан організму, зміцнює здоров'я, розвиває силу і спритність, допомагає боротися з недугами, посилює опірність організму застудним захворюванням, розвиває гнучкість, пластичність, координацію рухів.

/Files/images/плавання6.JPG

- Технології навчання здоровому способу життя: фізкультурне заняття, плавання з використанням програми “Казкова фізкультура” М.М.Єфименка, проблемно-ігрові (ігротренінг та ігротерапія), комунікативні ігри, самомасаж, точковий масаж, - “Сухий басейн”, біологічний зворотній зв'язок.Основна мета роботи навчання дітей плаванню - це сприяння їх оздоровлення, загартуванню та забезпеченню всебічної фізичної підготовки. Проводячи заняття в басейні, інструктор з плавання створює умови для виховання у дошкільників сміливості, дисциплінованості, витривалості, сприяє розвитку в дітей уміння діяти в колективі, допомагати один одному.

Плавання, ігри та розваги на воді - один із самих корисних видів фізичних вправ, які сприяють оздоровленню дітей, їх загартуванню, впливають не тільки на фізичний розвиток дитини, а й на формування його особистості. Завдяки різноманітним рухам у воді дошкільники розвиваються всебічно, у них формується:правильна постава; поліпшуються функції всіх органів і систем організму; покращується серцева діяльність; збільшується життєва ємкість легенів; зміцнюється нервова система; міцнішим стає сон; покращується апетит; зростає загальний тонус організму.

/Files/images/гымнастика.JPG/Files/images/басеън.JPG

Діти із задоволенням виконують вправи на дихання, використовуючи пластмасові трубочки, вчаться робити глибокий вдих і повний видих, дихаючи на надувні яскраві іграшки. Вдосконалюючи елементи техніки плавання, дошкільнята залюбки пливуть за допомогою пінопластових дощок. Але найбільше люблять діти ігри, спрямовані на оволодіння елементами прикладного плавання – пірнання з використанням різноманітних завдань – збирання іграшок та дрібних предметів.

«Сухий басейн» здійснює всебічний вплив на організм дитини - нормалізує діяльність центральної нервової системи, покращує діяльність серцево-судинної системи, органів дихання, опорно-рухового апарату, активізує перебіг обмінних процесів, сприяє нормалізації маси тіла, надає загартовуючого ефекту, сприяє сенсорному розвитку, створює позитивний психоемоційний фон. Заняття у «сухому басейні»: проводяться у всіх вікових групах без обмеження (педагогами груп); заняття проводяться в ігровій формі, індивідуально, парами; обстановка під час занять є емоційно- комфортною і викликає у дітей інтерес; ігри та вправи підбирають з урахуванням можливостей дітей. Використання інноваційно-оздоровчих технологій у «сухому басейні» - це різні види масажів; пальчикові (вправи, ігри); дихальна та звукова гімнастика; кольоротерапія - (сенсорника); казкотерапія; ігротерапія; сміхотерапія; психогогімнастика (вправи, ігри, етюди); музична терапія; загартування.

/Files/images/сухий басмаее.JPG

/Files/images/сухий бас.JPG

- Корекційні технології: арт-терапія (природнича), квіткотерапія, технології музичного впливу, казкотерапія, кольоротерапія, пісково-сольова терапія, технології корекції поведінки, психогімнастика, яку проводять всі педагоги дошкільного закладу.

Для успішної реалізації цієї мети наш дошкільний навчальний заклад має хорошу матеріально-технічну базу: функціонує спортивно-оздоровчий комплекс, до складу якого входить: фізкультурна зала; зал для занять із « сухого плавання» та хореографії, де знаходиться «Сухий басейн» для загартування; зимовий плавальний басейн; кабінет для психологічного розвантаження та релаксації;спортивно-оздоровчі осередки та майданчики з нетрадиційним обладнанням для оздоровлення; літній басейн, спортивний майданчик для проведення фізкультурних занять та спортивних ігор (футбол, волейбол, баскетбол, хокей, тощо).

/Files/images/танець.JPG

Робота з фізкультурно-оздоровчого розвитку здійснюється спільними зусиллями, плідною працею педагогів, батьків та медичних працівників під час фізкультурних занять, плавання, різних видів рухливих та спортивних ігор, фізкультурних свят, розваг, дитячого туризму.

Використання розмаїття інноваційних технологій допомагає колективу дошкільного закладу №2 «Берегиня» забезпечити багаторівневість освітньої системи в рамках здоров’язбережувального простору. Інноваційні підходи в галузі оздоровлення дітей націлюють педагогів на пошук найбільш раціональних шляхів під час збереження і зміцнення їхнього здоров’я, оптимізує творчість педагогів, сприяє їхньому самовдосконаленню.

/Files/images/танецб2.JPG

/Files/images/танець китай.JPG

Анимашки Линии

/Files/images/DSC_0033.JPG

Інструктор з фізкультури

Жабська Катерина Миколаївна

Освіта неповна вища, педагогічний стаж з 1984 року

Нагороджена:

Грамотою управління освіти і науки Білоцерківської міської ради, 2014 р.

Анимашки Линии

Форми та методи фізкультурно - оздоровчої роботи в ДНЗ

Спеціальні фізичні вправи: ранкова гімнастика, заняття з фізкультури з елементами “пластик-шоу”, заняття з плавання. Вправи та завдання з розвитку дрібних м’язів руки, обличчя та інших груп м’язів, хореографія, елементи “хатха-йоги”, рухливі ігри, оздоровчий біг.

Фізичні вправи на протязі дня: оздоровчі хвилинки, фізхвилинки.

Активний відпочинок: спортивні розваги, фізкультурне долзвілля, дні здоров’я.

Гігієнічні та водні процедури: умивання, миття рук, заняття з плавання, ігри з водою.

Спеціальні загартовуючі процедури: ходіння босоніж, корегуюча гімнастика, дихальні та звукові вправи, оздоровчі вправи для носа та горла, сольові доріжки.

Світло-повітряні процедури: полегшений одяг у приміщенні, одяг згідно пори року, дотримання температурного режиму, прогулянки на свіжому повітрі, сон при відкритих фромугах.

Масаж: дотиковий за Уманською, ступней ніг, біомасаж за допомогою щіток “Гімнастика маленьких чарівників” (Кудрявцев).

Аутотренінг і психогімнастика: ігри та вправи з розвитку емоційної сфери, ігри-тренінги на подавлення негативних емоцій, цілющі мудри, ”Етюди душі”, “Екран настрою”.

Психокорекція: казкотератія, сміхотерапія, музична терапія.

Пропаганда здорового способу життя: робота з батьками (школа свідомого батьківства), курси лекцій, бесід, періодичні видання, заняття з валеології, наглядність, анкетування.

Архив мероприятий МБОУ "Игорварская ООШ" Цивильского района / Портал образования ЧР

Анимашки Линии

Охорона і зміцнення здоров’я дітей, їх повноцінний фізичний розвиток є невід’ємною частиною навчальної роботи в дошкільному закладі під час літнього оздоровчого періоду. Одне з найважливіших завдань у цій роботі – задовольнити природну потребу дітей в русі. Тому педагоги створюють відповідне здоров’язбережувальне середовище і організовують оптимальний руховий режим.

/Files/images/спрт (3).JPG/Files/images/спрт (2).JPG/Files/images/спрт (10).JPG

Плавання – один із видів спорту, який сприяє гармонійному розвитку дитини дошкільного віку. Систематичні заняття з плавання та ігри на воді сприяють загартуванню дітей, впливають на їх фізично-оздоровчий розвиток і покращають роботу органів кровообігу і дихання.

Покращується серцева діяльність, рухливість грудної клітки, збільшується життєва ємкість легенів. У дітей зміцнюється нервова система. З однієї сторони водні процедури є збудником, що дуже корисно для малорухливих людей, з іншої – вони сприяють зняттю нервової напруги і заспокоюють занадто збуджених дітей. Міцнішим стає сон, покращується апетит, зростає загальний тонус організму.

В дошкільному закладі особливу увагу приділяємо еколого-оздоровчій роботі. День починаємо з ранкової гімнастики у всіх вікових групах з використанням колективних методів оздоровлення.

Ранкова гімнастика має високий фізкультурно-оздоровчий ефект: готує організм до навчання протягом дня; підвищує реактивність всієї центральної системи; активізує діяльність внутрішніх органів і систем; підвищує емоційний та життєвий тонус дитини; формує правильну поставу; сприяє розвитку уваги.

Дошкільний вік – період активного фізичного розвитку. Дошкільники більше, ніж дорослі відчувають потребу в рухах. Запорукою здоров’я дитини є правильно організована рухова активність.

Добір цікавих і доступних фізичних вправ, використання імітаційних та ігрових завдань сприяє розвитку інтересу у дитини до рухів, які вона вивчає і виконує. Дошкільники із задоволенням стрибають, як «зайчики»; виконують ходьбу чітким кроком, як «фізкультурники»; йдуть по колоді, як «туристи по містку через струмок», лазять по канату, гімнастичній стінці, повзають по лаві, грають в рухливі ігри (нетрадиційним атрибутом).

Анимашки Линии

/Files/images/спрт (8).JPG/Files/images/спрт (9).JPG

Кiлькiсть переглядiв: 702

Коментарi