ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ

/Files/images/D6K_6537.JPG

СЛОБОДЯНЮК ІННА МИКОЛАЇВНА

Освіта повна вища,

кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії",

педагогічне звання "практичний психолог-методист",

стаж педагогічної роботи з 1992 року,

на посаді практичного психолога з 1997 року

Нагороджена Грамотами Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Київської області,
Нагороджена Подякою Міністерства освіти і науки України,
Нагороджена Грамотою виконавчого комітету Білоцерківської міської ради Київської області,

Життєве кредо:

"Візьми своє серце, запали його вдало, віддай його людям, щоб ясніше палало!"


Наша мета полягає не в тому, щоб стати необхідним
своїм дітям, а, навпаки, в тому, щоб допомогти їм навчитися,
якомога швидше, не потребувати нашої допомоги
К. Конраді

Відвідайте кабінет практичного психолога.

Графік роботи:
Понеділок – 8.30 - 17.00
Вівторок - 8.30 - 17.00
Середа - 8.30 - 17.00
Четвер - 8.30 - 17.00
П'ятниця - 8.30 - 13.00

Обідня перерва – 13.30 – 14.00

Головними формами діяльності практичного психолога ДНЗ є:

· Психодіагностика

це використання різного роду професійних методик та тестів для з`ясування певного психологічного явища у дитини (наприклад, дослідження рівня розвитку психічних процесів у дошкільників, з`ясування показників шкільної зрілості, визначення мотиваційної готовності до шкільного навчання та ін. ).

· Корекційно-відновлювальна та корекційно-розвиткова робота -

заняття з дітьми психолого-педагогічного змісту з різної тематики

· Консультативна практика -

індивідуальні та групові консультації для батьків та педпрацівників з питань психічного розвитку, навчання та виховання дітей дошкільного віку

· Психологічна просвіта -

виступи на загальних та групових батьківських зборах, педгодинах, педрадах, проведення «Дня психолога» в закладі, тренінгів та ін.

Основною метою діяльності психологічної служби є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров'я і соціального благополуччя усіх його учасників.

Коли потрібно звертатися до практичного психолога?

• Якщо проблема не розв'язується трива­лий час.
• Якщо ви знаєте, як розв'язати проблему, але вам усе-таки потрібна допомога.
• Якщо вас щось тривожить у дитячій по­ведінці, але ви не можете зрозуміти причину.
• Якщо вам здається, що малюк відстає в розвитку від своїх однолітків. Краще зрозумі­ти, що відбувається насправді, і не травмувати дитину порівнянням з іншими дітьми.
• Якщо у вас є сімейні проблеми, і це про­ектується на дитину. Зважте ситуацію і дійте!

Основні завдання психологічної

служби ДНЗ:

- забезпечення психологічного супроводу дітей раннього, молодшого дошкільного віку;

- профілактика дезадаптації новоприбулих дітей;

- формування психологічної готовності до навчання в школі;

- розвиток і корекція емоційної та пізнавальної сфери дошкільників;

- консультаційна робота з педагогами і батьками з питань розвитку, навчання та виховання малюків.

Нормативно-правові акти та документи,

які регламентують роботу практичного психолога

1. Етичний кодекс практичного психолога

2. Декларація прав людини.

3. Конвенція ООН про права дитини.

Психологічна служба системи освіти функціонує відповідно до статті 76 Закону України "Про освіту" від 05.09.2017 №2145-VIII та Положення про психологічну службу системи освіти України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 22.05.2018 р. № 509

Накази Міністерства освіти і науки України

1. Про затвердження Положення про психологічну службу системи освіти України (від 22.05.2018 за № 509).

2. Про затвердження Типового положення про центри практичної психології і соціальної роботи (від 15.08.2000 за № 386).

3. Про затвердження Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів (від 19.10.01 за №691).

4. Про затвердження Положення про експертизу психологічного і соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах Міністерства освіти і науки України (від 20.04.03 за №330).

5. Про освітній та кваліфікаційний рівень практичних психологів і соціальних педагогів навчальних закладів (від 08.12.05 за № 1/9-70).

Листи Міністерства освіти і науки України

1. Про планування діяльності, ведення документації і звітності усіх ланок психологічної служби системи освіти України (від 27.08.2000за №1/9-352).

2. Про освітній та кваліфікаційний рівень практичних психологів і соціальних педагогів навчальних закладів (від 08.12.05 за № 1/9-701).

3. Про статистичний звіт, нормативи часу на основні види робіт соціальних педагогів; річний та щоденний облік роботи практичних психологів і соціальних педагогів (від 05.03.08за №1/9-128).

4. Про розрахунок чисельності посад практичних психологів і соціальних педагогів навчальних закладів селищ міського типу (від 07.10.07за №1/9-624).

5. Додаток 1 до листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 липня 2011 р. № 1/9-562 "Про стан психологічної служби системи освіти України"

6. Про атестацію практичних психологів (соціальних педагогів) загальноосвітніх навчальних закладів та центрів практичної психології і соціальної роботи (лист від 13.12.2001 р. № 1/9-439).

Кiлькiсть переглядiв: 897

Коментарi